Reklamačné konanie bude započaté po zaslaní kopml. Reklamačného listu (RL) + reklamovaný tovar + doklad o montáži + doklad zo servisu kde bol daný diel namontovaný.
Vážení zákazníci,
V súvislosti s nariadením Európskej komisie Vás chceme informovať o Vašich právach a nárokoch, ktoré si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešenia sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line ( RSO ). Rovnako aj nároky predajcu voči spotrebiteľovi môžu byť uplatnené prostredníctvom platformy.
Sťažnosť môžete podať na prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line ( RSO ) na stránke: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK
Riešenie sporov prostredníctvom alternatívneho riešenia šetrí peniaze, ale aj čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.
V prípade akýchkoľvek otázok, resp. problémov nás kontaktujte na tirshop.presov@gmail.com